Music

piątek, 9 września 2016

Zmiany, czy też nie?

Cześć kochani!
Troszkę mnie tu nie było, przyznam, nie miałam weny. Choroba mnie męczyła i męczy dalej ale cóż, jakoś żyję... Sklejałam post kilka dni, zdanie po zdaniu i wpadłam na pewien pomysł, jednak muszę poznać Waszą opinię.
Pomyślałam sobie co by tu zrobić, by stać się bardziej wiarygodnym fotografem haha :D Przyszło mi do głowy, by zmienić swoje logo, bym była bardziej rozpoznawalna. Narodziła się również w mojej głowie koncepcja na zorganizowanie konkursu, ale nie wiem czy byliby chętni do wzięcia udziału. Jak myślicie, te drobne zmiany byłyby dobre? Z czasem będzie ich więcej, dopiero się rozkręcam haha. Dajcie znać pod tym postem, albo na facebook'u na mojej stronie, co o tym sądzicie :) Z góry dziękuję.
Jako, że nie mam pomysłu co Wam tu wstawić, przypomnę Wam moje zdjęcie, które bierze udział w konkursie i każda łapka w górę pod tym kadrem przybliża mnie do wygranej, więc kto jeszcze nie lajknął -> klik
Pozdrawiam i miłego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz