Music

czwartek, 8 września 2016

Ewelina

W zeszłą sobotę, miałam okazję poznać swoją nową modelkę - Ewelinę. Kiedyś przeglądając instagrama natrafiłam na jej profil, bardzo mi się spodobały jej zdjęcia, jej osoba, więc napisałam do niej czy nie chciałaby pójść ze mną na sesje. Umawiałyśmy się prawie miesiąc, ale wreszcie doszło do skutku :)
Piękna i uśmiechnięta dziewczyna, potrafi bawić się mimiką twarzy, a to się bardzo ceni. Idąc z nią na sesje, wiedziałam, że umawiam się również z początkującym fotografem i nie obyło się bez paru zdjęć mojej osoby. W domu, przeglądając rezultaty ze zdjęć próbowałam sobie wyobrazić przyszłe nasze sesje i znalazłam mnóstwo pomysłów, które może się uda zrealizować.
Póki co muszę się nacieszyć tymi zdjęciami :) po więcej jak zwykle zapraszam na fb
Do zobaczenia!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz