Music

piątek, 26 sierpnia 2016

Hello

Zawsze twierdziłam, że nie poradzę sobie z prowadzeniem bloga, że to nie dla mnie. Jednak po długich dyskusjach z chłopakiem, przemogłam się i oto jestem :) Jak byłam młodsza, pisałam pamiętniki, jednak po paru dniach mi się to nudziło. Nigdy nie lubiłam opisywać tego co mi się przytrafia, jak spędzam dzień, z kim, dlaczego itd.
Jakiś czas temu (a będzie parę lat) uświadomiłam sobie, że moje opisywanie wspomnień to przedstawianie piękna w postaci zdjęć, że to jest mój sposób spędzania wolnego czasu. Przeglądając je powracam do cudownych miejsc, ludzi i wspomnień jakie nagromadziłam. To niesamowite uczucie spojrzeć na zdjęcie i powrócić na chwilę do tego momentu i przypomnieć sobie wszystko co się wtedy przytrafiło :)
Moje życie to rodzina, najbliżsi i przygody, a żeby uwiecznić te chwile niezbędny jest aparat. To on mi dzielnie towarzyszy na spacerze z chłopakiem, wyprawą do rodziny, na sesjach fotograficznych z ludźmi czy na wakacjach. Robienie zdjęć to moje hobby i NIGDY z niego nie zrezygnuję.
Na tym blogu będę starała się wam pokazać chodź trochę fotografii jakie w życiu zrobiłam, może spojrzycie na świat z mojego punktu widzenia :)
To tyle o mnie, trzymajcie się i miłego wieczoru Wam życzę. Cześć


2 komentarze: