Music

sobota, 27 sierpnia 2016

Sister

Moja siostra była pierwszą modelką, zanim jeszcze zaczęłam brać fotografie na poważnie. I choć coraz mniej się spotykamy, bo obie gdzieś zalatane, to czasem znajdzie się chwilka na sesję :)
Kiedyś nawet na zwykły spacer brałyśmy aparat. Mi zostało to do dziś. Każdą wolną chwilę spędzam z aparatem u boku. Czy to mam dobry czy zły humor, gdy najdzie mnie wena, nikt mnie nie może powstrzymać :)
Jako iż zaczynam dopiero prowadzić bloga, a póki co jestem chora i mam trochę wolnego czasu, powstawiam Wam zaległe fotki i te nowe i te stare. Dziś Agnieszka. Jednak pozwólcie, że wybiorę tylko kilka zdjęć z każdego albumu, gdyż postanowiłam sobie, że tutaj będę wstawiać tylko te najlepsze kadry z sesji i wydarzeń. Po więcej zdjęć Agnieszki zapraszam na fb -> Klik
Pozdrawiam :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz